My Bank

Monday, April 6, 2015

PROMOSI SLIMMING SET SHAKLEE


Shalom semua...

Sempena promosi set slimming Shaklee bulan ni,  saya nak review sikit tentang kebaikkan produk Slim ni...
Bagi yang mencari-cari supplement yang betul, Slimming Set Shaklee adalah pilihan tepat untuk anda. Dengan kombinasi 3B iaitu Bakar, Buang dan Bina.. slimming set Shaklee membantu anda membakar dan membuang lemak dengan cepat dan membina otot untuk bentuk tubuh yang cantik dan membakar lemak dengan lebih cepat lagi.



Slimming Set Shaklee

1. Lecithin & Omega (BAKAR)

2. Alfalfa & Herblax (BUANG)

    • Dalam Slimming Set Shaklee, kedua-duanya membantu membuang toksin keluar dari badan. Dalam mana-mana program diet, anda mesti DETOKS dahulu sebab toksin akan menghalang badan anda dari menyerap khasiat baik dari supplement mahupun diet harian.
    • Toksin juga salah satu punca kenapa anda gagal turunkan berat badan walaupun telah berdiet.
    • Walaupun sesiapa sahaja boleh ambil alfalfa dan herblax, namun alfalfa lebih sesuai untuk ibu menyusu manakala herblax untuk sesiapa sahaja.

3. Cinch & ESP (BINA)

    • Cinch dan ESP dalam Slimming Set Shaklee berfungsi sebagai protein shake yang bertujuan untuk membina otot bagi meningkatkan pembakaran lemak dalam badan dan paling penting untuk elakkan badan menggeleber.
    • Sebagai protein shake, Cinch dan ESP juga memberi rasa kenyang yang berpanjangan dan secara tidak langsung mengawal nafsu makan. Ya lah.. dah kenyang mesti tak rasa nak makan kan??

Jadi perlu ke ambil semuanya? TIDAK…. Di atas cuma senarai produk dalam Slimming Set Shaklee.
Untuk tahu produk mana sesuai untuk anda, anda cuma perlu hubungi saya. Panduan makan dan tips diet saya akan berikan eksklusif untuk anda ya…

Hubungi Saya

 Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee atau berminat untuk mendapatkan produk-produk Shaklee dengan DISKAUN ISTIMEWA, anda boleh hubungi saya melalui mana-mana cara di bawah ya.
Panduan pengambilan supplement saya akan berikan eksklusif untuk customer saya sahaja. Malah saya juga akan berikan konsultasi pecuma buat anda sepanjang pengambilan supplement Shaklee.


ATAU

Pertanyaan, konsultasi dan pesanan boleh hubungi saya di:

    ID No: 1186170
♥ BEJAU ANAK SERANG
♥ sms/whatsApp:  019 - 795 8803
♥ Fb: www.facebook.com/Jelita SIHAT sila klik LIKE utk info terkini. Setiap pembelian produk shaklee dengan saya anda wajib menerima konsultasi percuma daripada saya.


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...