My Bank

Friday, March 27, 2015

SAYA PENGEDAR SHAKLEE YANG AKTIF KE SELURUH NEGERI




YES..! saya adalah pengedar SAH shaklee yang AKTIF di PLENTONG, MASAI / JOHOR..
TAPI boleh mengedarkan Order Anda ke seluruh negeri, bukan hanya di Johor tau....

 Dan peneraju PROJEK kurus Online...
( tapi xterhad sampai cini.. sebab hampir 90% customer saya adalah dari alam maya, n of coz la dari merata negeri dan negara.. yang mana penghantaran barang-barang tersebut adalah melalui poslaju/gdex ke seluruh malaysia / luar negara...)


Blog inilah tempat saya berkongsi ilmu tentang kesihatan, pemakanan dan kecantikan. 
Bagi pengunjung http://mizbj.blogspot.com/, terima kasih ye.. (^_ ~) 
silelah menjengah selalu..moga apa yang saya kongsikan disini bermanfaat untuk kita semua. dan semestinya, bagi anda yang ingin bertanya, berkenalan (mcm agen cari jodoh plak hihi), nk order, jgn malu2 ok, 
contact je.. atau pun nak torai-torai berbisnes a.k.a mencari side income..
 dengan syarat.. bersungguh-sungguh ye.. :) 
sebab ini adalah duit awak.. 
tapi saya nak jugak awak rasa puas hati ngan apa yang kite buat bersama.. 
sebab tu bersungguh-sungguh itu penting..!!!
Saya tak menjanjikan awak akan dapat 4-5 angka setiap bulan TAPI  yang pasti sy akan tolong awak untuk dapatkan 4-5 angka setiap bulan... sebab ia tak mustahil JIKA AWAK NAK..!
saya pon nak AWAK DAPATKAN 4-5 angka SETIAP BULAN..!!!
Anda boleh emel / sms saya utk membuat sebarang pesanan / pertanyaan.
dan 
Jika anda perlukan suplemen semulajadi bagi

SKIN CARE

PERMASALAHAN KULIT

PENYUSUAN BAYI

IBU MENGANDUNG

BERPANTANG

MASALAH BERAT BADAN

KESUBURAN

ANAK KURANG SELERA MAKAN
TAMBAH TENAGA

UNTUK IBU BAPA dan banyak lagi
SETIAP BULAN ada SALE / PROMOSI BERLAINAN tau.. nak tahu ape sale / promosi yang sedang berlangsung dengan HOTnye??? cepat2 PM me ye... (^_~) oh yee.. selalu nye saya akan pos brg ni semua kol 1.00 pm coz itu lah waktu rehat ku.. dan akan di pos di POSLAJU PLENTONG.. 
ATTENTION
KEPADA SESIAPA JUA yang nak COD area berdekatan BOLEH jer.. no problemm!!
 tapi make sure inform awal n lau boleh tunggu xp.. hehehhe.. TAKUT XD STOK.. SUSAHH TAUU..!!
yang nak COD area PLENTONG & YANG BERDEKATAN.. pon gi tu juga tau... 
GTAU AWAL.. 

Apa yang anda perlu tahu,selagi anda membeli dari saya. InsyaAllah saya akan berikan panduan cara makan dan konsultasi percuma berterusan... saya sangat berpuas hati jika awak pon berpuas hati..
 so.. same2 win2 la.. nak call / sms.. sila jgn jangan segan silu.. wink2.. (^_^)
OHHH,...! 
jika anda berminat untuk join kami dalam bisnes shaklee ini dan dengan bonus sampingan setiap tengah bulan ( jika layak) sila lah hubungi saya dengan kadar segera...
keahlian shaklee hanya:-

         RM65 - utk Semenanjung
            RM75 utk - Sabah/Sarawak

 TAPI BONUS nye lebih dari itu... berganda-ganda.. tak mahu ker???
Jika nak.. apelagi... wasap segera...!!! email pon boleh.. kol pon boleh... hehehehhe

cerita SIDE INCOME / TAMBAH PENDAPATAN
Sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee, sila hubungi saya  SMS/WhatsApp| add saya di FB (Miz BJ) untuk konsultasi percuma & LIKE fanpage Jelita SIHAT untuk tips kesihatan/kecantikan


-MENUJU KEJAYAAN BERSAMA SHAKLEE-

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...