My Bank

Saturday, March 21, 2015

SHAKLEE- Antara Supplement pertama yang saya ambil dalam Ber-Shaklee


HIDUP INDAH BERSAMA SHAKLEE

Hi alls...

Bersyukur pada Tuhan kerana diberi kesempatan bertemu lagi kali ini...

Kita sambung cerita dulu ea...setelah hampir 2 minggu saya mngunakn produk shaklee ni, banyak juga perubahan pada tuboh-badan......Lebih2 lagi jerawat saya semakin mengecut dan parut pun semakin pudar...

Rutin harian saya....setelah mencuci muka dengan enfuselle shaklee, saya akan sapukn toner enfuselle dan lepas tu saya akan ambik beberapa titik VIVIX shaklee campur beberapa titik air, dan sapu ke muka sebagai krim malam...bangun keesokkan pagi muka terasa tegang dan jerawat kecut dan pudar...kulit muka terasa lembap dan sangat lembut bila disentuh...

Kadang2 saya akan buat mask, ambik sebiji Zinc campur dengan sedikit ESP soya, dan tepek kat muka...lepas 30 minit basuh dengan air suam, muka putih bersih dan sangat lembut dibelai...


Ni ler VIVIX shaklee yang saya amalkan minum setiap pagi dan sapu kat muka yang bejerawat setiap malam sebelum tidur....hasilnya memang sangat memuaskan hati.

Selain dari VIVIX shaklee ni saya juga mengambil beberapa supplement Shaklee yang lain...
Supplement Shaklee yg saya amalkan ialah VIVIX, ESP Soya, Vit C, Vit E, Alfalfa, Osteamatrix, Omega Guard dan Zinc....

setakat ini tersangat ler ok.....badan terasa ringan dan bertenaga (opss...belum timbang lagi, harap2 dah banyak kilo hilang ni) bangun pagi tak ada rasa malas nak gi kerja.....

3 hari selepas ambik produk Shaklee ni saya dapat healing crisis tak boleh tidur malam selama 2 malam berturut-turut...tidur2 ayam ja 2 malam tu....tapi yang heran bangun pagi cergas dan tak mngantuk pula...kepala pun tak sakit...biasa kalau saya lambat tidur malam...pagi kepala sangat sakit...tapi yang ni tak ada apa2 pula.....malah betenaga lagi...sekarang tidur malam saya sangat lena...tapi automatik bangun jam 6 pagi....

Dan lagi satu sebab saya ni pemalas sikit nak pakai deodorant dan losyen...sejak ber-shaklee ni saya tak pakai langsung 2 benda tu...yang peliknya ketiak pun tak berbau...tapi yang saya heran...apahal ketiak aku makin putih walaupun tak pakai deodorant ni....ha...haa..pelik ler tu.... dan tangan pun lembap jer walaupun tanpa losyen...kalau dulu2 memang boleh ganti kertas tangan aku... boleh tulis2 dengan kuku sendiri....he...hee....( eii...malunya )

cukup ler kali ni....lain kali saya kongsi lagi macam mana kesan2 selepas ber-shaklee ni...

So kepada anda semua yang belum kenal Shaklee boleh hubungi saya jika nak beli mana2 produk shaklee...kalau nak jadi AHLI pun saya boleh tolong registerkan...tak kira dimana anda berada...semuanya boleh dibuat di hujung jari saja...

Saya akan uruskan sendiri Order anda, coz saya tinggal berdekatan dengan SHAKLEE CENTER....


Sabah/Sarawak - RM75.00 jadi Ahli
Semenanjung -   RM65.00 jadi Ahli

Hubungi saya:

NAMA : BEJAU ANAK SERANG

SID NO: 1186170

SMS/WHATSAPP: 019-795 8803

COD : PLENTONG, JOHOR

MENUJU KEJAYAAN BERSAMA SHAKLEE..

Good Night allss....






No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...